Te-ai întrebat vreodată de ce proiectele noi cu care vin sunt la prețuri de 500 lei, în timp ce cursurile de terapii corporale și faciale se situează la 700 de euro? Chiar dacă proiectele de 500 lei conțin o mulțime de informații, participanții adesea consideră că ofer prea multe informații la un preț atât de mic.
Orice proiect merită să fie supus unui proces de testare pe o durată extinsă, preferabil un an de zile, și nu doar pentru o perioadă scurtă de 1 lună sau 2. În acest interval mai lung se acumulează suficiente informații relevante pentru a evalua performanța și valoarea proiectului.
Personal, adopt această practică în mod constant, fie că vorbim de proiecte în domeniul produselor, serviciilor, sau chiar în cazul articolelor precum șampoane, adidași, creme, rujuri, îmbrăcăminte sau aplicații. Am eu convingerea aceasta că nu poți obține o evaluare corectă dacă testezi doar 1 lună mai ales pentru a face recomandări. Tot timpul mă gândesc ca exemplu, la o pereche de blugi. De multe ori, în magazin, aceștia par a se potrivi perfect și te încântă la prima vedere. Totuși, după ce îi porți de două ori, observi că nu mai păstrează forma inițială și nu se așează așa cum te așteptai. În astfel de situații, nu ai recomanda cu încredere acei blugi mai departe, nu? Ai avut nevoie de mai multe purtări și mai mult timp să observi.
Testarea este și pentru a vedea necesitatea proiectelor…Au existat proiecte care, în viziunea mea, păreau extrem de interesante, dar feedback-ul pieței nu a reflectat același lucru. Proiectele care nu reușesc să treacă prin această etapă de testare rămân acolo în istoric, deoarece cred că fiecare idee, chiar și cea care nu a fost inițial primită cu entuziasm, poate deveni valoroasă pentru cineva în viitor.
Anul trecut, am visat să creez cursuri axate pe relația dintre profesionist și client. Am fost prima pe piață cu un astfel de curs, iar de atunci, am fost încântată să văd alți profesioniști inspirându-se, făcând propria lor versiune de curs, iesind în față și astfel crescând această industrie. Cursul „Colorează-ți relația cu clienții” a început ca o joacă, unde creativitatea și testarea au fost cheia. Plecând de la o pasiune pentru călătorit, am combinat utilul cu plăcutul, adunând experiențe și feedback direct de la participanți în orașul lor, iar acest lucru m-a ajutat să observ la ELE ACASĂ – un detaliu important, omul acasă se simte cel mai bine!
Nu mi-am setat ca scos să câștig rapid bani cu caru, sau să ating un număr prestabilit de cursanți, ci, mai degrabă, să evaluez cu atenție valoarea cursului înainte de a-i determina prețul final.
Am avut mereu o prioritate și o abordare puțin diferită…accentul nu a fost cantitatea..ci calitatea și anume furnizarea unui conținut de înaltă calitate și asistarea antreprenorilor din domeniul beauty în dezvoltarea lor.
De ce mă implic atât de mult? Simplu, pentru că pot. Absența fricii de concurență este un element cheie. Cred în două lucruri: nu am concurență, iar al doilea lucru, faptul că sunt unde trebuie. În harta mea astrală, ocup locul cel mai înalt ca antreprenor și coach în dezvoltare personală și profesională. Acesta este destinul meu, și îl îndeplinesc cu pasiune.
Astfel că aceste cursurile mele pe care le creez nu se limitează doar la beauty; ele pot fi adaptate și aplicate în alte industrii. În coachingul personal și profesional, am avut clienți din diverse domenii.
Este esențial să înțeleagă toată lumea că investiția în propria viață personală are un impact semnificativ asupra performanței profesionale. O stare de bine personală devine fundamentul excelenței profesionale. Mai repet încă o dată, într-un limbaj pe care sigur l-ai mai auzit: dacă ești bine acasă, ești bine și la muncă.
Dacă anul 2023 a venit cu un masterclass ”Colorează-ți viața cu clienții”, pentru că asta facem în meseria noastră în beauty de fapt, sculptăm experiența clientului, iar asta presupune a-l asculta cu atenție. O relație autentică cu clientul este esențială pentru a ști exact ce să-i oferim. Atunci anul 2024 va aduce cu sine o evaluare justă a valorii acestui masterclass, reflectată într-un preț pe măsură.
Noutatea și terenul de testare cu care începem anul 2024 este comunitatea „Diana Sîrboiu Beauty Hub”, o comunitate dedicată exclusiv participanților la cursurile mele. Această comunitate este în stadiul de testare, iar prețul inițial de 480 lei pe an reflectă stadiul experimental. Am ales să încep cu suma simbolică de 8 euro pe lună, deoarece acest număr a purtat cu el o energie norocoasă în experiența mea. De la anul, poate reușim să explorăm alte cifre care să aducă prosperitate: 13 euro, 130 euro, cine știe ce ne oferă viitorul!
Aceasta este povestea cursurilor mele și perspectiva mea. Hai să ne concentrăm asupra direcției corecte în 2024 și să ne încredem în călătoria ce ne stă înainte. Cu gânduri bune și cu speranța că vom avea parte de un an plin de realizări
Dacă vrei să-ți începi anul cu forțe proaspete, cumpără seminarul online înregistrat RESTART 2024!